Jaha.

Sista dagen på denna delkurs! Sorgligt! Det har varit en jättebra kurs, jätteintressant! Oj, vad jag vill läsa mycket om detta vi lärt oss. Nu kommer det bara att vara "positiv psykologi" så som ledarskapspsykologi och organisationspsykologi, vetenskaplig metod, valbara kurser och uppsats. Ja, sen är jag klar psykolog, VT13, sedan blir det PTP-tjänst i ett år, innan man har får sin licens av socialstyrelsen. Det låter länge till, eller? Det går ju så himla snabbt när man har kul! Jag njuter av min utbildning, må den aldrig ta slut!! 

Ja, har precis fått ut hemtentan. Den ser snäll ut :) Så jag unnar mig en liten paus idag med en konsert, klassisk musik! Ska gå med Malak, Mikael & Herberth! Jag kör fullt ös imorgon istället :) Då får jag sova och har mer energi. Ska nog plocka in ett träningspass i det hela då också :)

"Vi hörs"... eller nej, det kanske ska heta: "jag uppdaterar" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0