Julafton!

12/12 firande familjen Wendt julafton :) Julmiddag och sedan kom tomten. Det var första gången Mia träffade tomten. Hon fick jättemånga paket! Hon fick många Pippi Långstrump-prylar, en egen liten dator för barn över 4 (hon är bara 2,5)

Testade på fiskspa också under min tid i Skåne. Det var fiskar som åt på mina fötter, det var ballt :)

Lite bilder:


Paul med kidsen!


Vårt köksbord hemma, William ska blåsa!


Lille Niklas och pappa


Syskonen Wendt (verp, paul & alex) och Alex barn (Mia och Niklas)!


Alex & Mia


Mia älskar Steven Gerrard! :)


Mia älskade också lille Ossi (en chihuaua), som bara är 3 månader!


Mamma och Niklas!


Pjamas dygnet runt i Skåne (jag) hahaha :)



Ska lägga upp lite bilder sen från min och Pauls promenad i Yngsjö, som vi kallar "Yngsjö - Urban Beach"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0