Konsert!


Mikael, Herberth, Jag & Malak var på konsert, kammarmusikorkestern spelade - klassisk musik, konserten hette "WIEN". Råkade få skrattfnatt eftersom så många hostade, i cirka 30 minuter.

På måndag fyller Mikael 31 år, då ska vi fira honom! Jag tänkte köpa boken Jag är Zlatan till honom men har inte bestämt riktigt än. Blir kanske en kaka bara.

Mikael och Herberth är nya vänner från salsan. Det är kul för vi pratar spanska och dansar salsa ihop, går på konserter, komedishower, äter på restauranger. Vi är doers. Det är kul att göra saker, tror det är genom att göra saker som man kommer nära personer snabbt.


Malak var fin idag!


Jag och Malak i trappan på konserthuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0