Beeen!

Igår var det kinesiskt nyår så jag passade på att vila :) Var också väldigt trött. Har inte ätit regelbundet och varit stressad och det känns faktiskt i kroppen!

Idag sov jag till 11!! Sen körde jag ett benpass!
På vissa övningar är jag fortfarande i teknikfasen så jag vågar inte slänga på så mycket vikt!

Körde 10 minuter uppvärmning på crosstrainern, 5 minuter crosstrainer mitt i passet samt 20 minuter efter passet. På ganska lagom och bekväm nivå.

Benspark fram (min stolthet, haha):
3x12 på 40 kg

Benspark bak:
3x12 på 30 kg

Sittande benpress:
3x12 på 70 eller 80 kg (minns inte)

Benböj:
2x12 på 30 kg
1x12 på 35 kg
Jag har tagit 40 kg på den men ville verkligen göra tekniskt rätt!

Utfall:
3x12 på 20 kg, bägge benen.

Kan nog ta mer vikt på alla övningar men jag ökar i lugnt tempo så jag får in rätt teknik och inte drar på mig någon skada!

Ha en grym dag :D Jisses, är det torsdag redan? Har inte ens hunnit säga måndag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0