Fredagsträning

07.30: Morgonpromenad med Sara, 50 minuter :) Vi är duktiga, trots halkan och några små fall, haha :)
Frukost
09. 40: Gym: rygg-axlar.
Körde lite maskiner och lite hantlar!

Ryggdrag:
2x12 på 25 kg
1x12 på 30 kg

Sittande rodd:
1x12 på 25 kg
2x12 på 30 kg

Axelpress med hantlar:
1x12 på 9 kg
2x12 på 10 kg

Ryggresningar:
3x15 stycken med kroppsvikt

Hantlar "åt sidan" och "framåt"
3x12 åt sidan
och
3x12 framåt
på 5 kg

Maskin för skulderbladen (typ):
3x12 på 17,5 kg.

Efter körde jag 2 minuter på en roddmaskin. Eftersom jag promenerade imorse kände jag mig uppvärmd och konditionsdelen skippade jag :) Det är kul med träning men idag var min hjärna far far away så utan fokus blev träningen inte särskilt bra...men jag var där och körde, det är bättre än att inte göra något :)

Jag har svårt att skilja på vilka övningar som är för axlar och vad som är för ryggen, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0