Måndag

Igår fyllde Dörren 25! Det blev en ovanlig födelsedag! Han vaknade upp på sjukhuset efter att fått åka in akut dagen innan. Han är ok nu, men svag och måste bara vila!

Imorse 07 vaknade jag för att gå på ett 35 minuters spinningpass! Detta följdes av ett bröst-magepass som ändå gick helt ok! Jag gillar att köra på morgonen. Dock känns det som man inte tränat när man ska sova, kroppen hinner nämligen återhämta sig under dagen. Skulle behöva lägga in ett till pass, men det hinner jag inte för jag ska grupparbeta hela dagen LÅNG...dessutom skulle jag tappa motivationen om jag tränade en gång till idag tror jag!

Om två veckor sätter min praktik igång, det är nervöst måste jag medge!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Oj! Vad hände med dörren?

2011-02-07 @ 12:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0