Puls på cykel

EY!

Gjorde det coolaste och jobbigaste jag gjort på länge idag!
Jag körde Spinnig Puls! Wow wow wow. Man har en pulsmätare runt kroppen som sedan mäter hur ansträngd man är. Jag kom upp på 99% av maximal puls i förhållande till vikt, längd och hur ofta jag tränar (dock har jag inte gjort ett maxpulstest) så jag vet inte hur väl det stämmer. Men det var längesen jag tog träningen på så stort allvar som idag. Man tävlade mot sig själv och sina siffror. Antar att det är så det ska kännas efter varje spinningpass! Trött som få och nöjd med sig själv :D

Min "klubb" erbjuder maxpulstest nästa vecka typ och utbildning om pulsträning. Ska komma ihåg att gå på det så jag får en korrekt puls att jobba efter. Det är faktiskt grymt kul!!!

Kommentarer
Postat av: sara

Shit vad coolt & vad duktig du är :D

2011-02-10 @ 10:58:30
URL: http://sarastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0