sthlm

Nu åker jag till Stockholm för att möta LINA MS MAURITIUS MYTE & CHRISTINE KARATEKID NHAN! Det ska bli skoj och kanske kommer jag komma hem med ny energi och nya roliga minnen och citat. Lea (Christine) är bra på citat!! En rolig sak: När vi gick på gymnasiet och man skrämde Lea sa hon alltid "Hjälp, nu blev jag CHOCKARE", vilket innebär att hon alltid gick omkring och var chockad.

Kanske får jag träffa min komips Lisa, PoLisa alltså.

Ha en soft helg alla!! Vet inte om nån ens läser... haha :) men men, ändå :)

Kommentarer
Postat av: Jerker

Ta det försiktigt i snöstormen Virris!! Kram på dig!

2011-02-11 @ 19:13:32
Postat av: sara

Jag läser :D Och hoppas att du får en kanon helg :D

2011-02-12 @ 16:44:19
URL: http://sarastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0