Buenos Aires. Första inlägget!

Hola!

?Como estas?

Flög genom askmoln och grejer för att landa och bosätta mig i BA, Buenos Aires, Argentina!

Det är jättebra här. Jag läser en spanskkurs. Ska påbörja ett voluntärjobb på ett sjukhus också! Dagarna är fullproppade med roligheter och jag trivs väldigt bra!

Bor väldigt schysst i det bästa/lyxigaste området som man kan känna sig säker i, med 3 killar (en dansk, en amerikan och en costarican) och Sinda, min vän!

Såg en häftig trumkonsert! Åh, det är mycket jag vill berätta...får väl lägga upp en slags plan bara :P
Återkommer! ;) önskemål?

Trivs iallafall :)...även om det är "vinter" här nu! ;)



Galen trumkonsert. Tänk er en rockkonsert (alla står och hoppar och dansar) men bara massa trummor och sånt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow, living the liiiiiiiiiiife!

2011-06-16 @ 15:25:06
Postat av: Jennifer

Låter ju hur kul som helst!

Ha det super där nere nu..

2011-06-16 @ 23:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0