Mi casa

1 veckas spansklektioner avklarade :) Det är jättekul! Det är jag och 5 amerikaner i min klass. De är här för att de är lärare och behöver lära sig spanska så att de kan kommunicera med barn vars föräldrar bara talar spanska! Vi har så roligt på lektionerna och lärarna är så snälla.

Idag ska vi till parken, gå på en Tour de Buenos Aires, sen är det husfest för en av våra rumskamrater lämnar oss!

Såhär är mitt boende förresten:


Här bor jag med Sinda. Vi har kök och toalett och en terass utanför.

...sen delar vi även detta:
Finns rum för tre personer och två toaletter samt kök.


Detta är där man kommer in, sedan går man igenom det och kommer till vårt rum. Vi bor på ett tak kan man säga! Men det är trevligt!! :)

Bor i ett av de lyxigaste områden i Argentinas huvudstad Buenos Aires, ändå är min hyra här billigare än mitt lilla studentrum i Örebro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0