skåne

Varit hemma i Skåne i helgen. Riktigt kul :)
Lekt med lilla Mia som bor i Wien. Hon är söt! Hon har fiskar hemma i Wien som hon brukar ge sån fiskmat till. Hemma i Skåne så saltade hon kaninen Steven istället. Hon tänkte nog att det är så man matar djur :)

Imorgon börjar praktikvecka 3 av 15! Blir fullt ös hela veckan tror jag. Ska försöka ge mig på att kunna leva ett liv samtidigt som jag har praktik också. Man blir så slö efter nämligen. Ja, eller får jag börja leva ett liv vecka 4 av 15 istället. Haha, det är inte lätt!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hon vill hålla ordning! Det var sött när hon ville skruva fast korken på ciderflaskan hihi

2011-03-06 @ 21:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0