En gång per månad :)

Ja, en gång per månad ungefär är det meningen att jag ska träffa mina gamla kriminologi-kursare Blerta, Roaa, Aleksandra och Maria! Hade inte med mig kamera tyvärr! Men jag fixar bilder åt er på annat sätt :P

 <- detta är Fröken R, henne var vi hemma hos idag. Hon har precis flyttat till Tybble så vi gav henne en fin inflyttningspresent! Muggar :)

 <- detta är Fröken B som köpte alla presenter :) Hon träffade jag på universitetet och vi hade följe till Tybble torg för att vänta in resten av folket.

 <- Aleksandra kunde inte komma idag, men Maria var där, hon hade precis fyllt år så hon fick en födelsedagspresent av oss, ljusstakar.

Det blev mycket fika :) Grekiskt nötgodis, vanligt godis, chips, pop corn och äppelkaka! En gång per månad är lagom att träffas, satsar man på att ses oftare så blir det kanske inte av alls! När Blerta kom med påsen med presenter så blev Maria och Roaa jätteglada för de trodde att det var present till den andre! Haha :) Det var roligt.
Ska snart över till Malak och baka hallongrottor som hon ska bjuda på på välgörenhets-salsafesten på lördag! Den måste jag göra reklam för här också!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0