En julklapp är fixad...

Japp, idag fixade jag en julklapp till lille Niklas...



Målade en tavla! Blå-gula händer står för Sverige och röd-vita/gråa står för Österrike. Målade sedan en liten räv och tyckte det skulle finnas en sol med på bilden, som sedan blev en kyckling...vilket passar ganska bra ihop med en räv! Jag målade ju en tavla åt Mia när hon föddes, nu är det Niklas tur! Det är roligt att skapa något. Jag vet inte om jag är klar dock...! Får se, tänka och känna!

Inatt blev jag väckt av Maite (spanjorskan i korridoren). Hennes nyckelgrej funkade inte och hon hade väntat 30 minuter på att någon skulle komma och öppna. Ingen kom så klockan 3 ringde hon och väckte mig (fast jag sov nog inte, låg bara och hostade). Iallafall så knackade hon precis på och gav mig jelly-godis för hon hade så dåligt samvete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0