Konsert!

Igår var jag på hälsokonferens och såg två föredrag. Sedan kom min vän Tomas över och lagade lunch i min korridor. Det blev ungsgrönsaker, tzatziki och lammbiffar! Blev jättegott :) Spanjorskan Maria Theresa frågade om hon fick vara med och äta med oss för att det luktade så gott.





På kvällen gick jag och ett gäng på AdVenta i St Nicolai-kyrkan! Det var väldigt vackert. Alex sjöng solo och det är väldigt ovanligt att en nybörjare i kören gör det. När han sjöng så kollade personer i publiken på varandra med stora ögon och fick höra efter hur personer fick gåshud. Det var jättefint! Under konserten gick brandalarmet och även en tjej kollapsade och läkare blev tillkallad. Det var en jättebra konsert, men blandad med lite drama! 

Idag är det föreläsning hela dagen, sedan ska jag spela squash med Karin.. På torsdag-måndag är det sedan hemtenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0