torsdag och fredag

Konserten i torsdags var jättefin! Det var kammarorkestern som spelade klassiska stycken! Klassisk musik är väldigt fint, troligtvis en musikgenre jag gillar mest! Satt bredvid min salsa-amigo Herberth och en jätteliten gullig dam. Ett tag var det trevligt att titta på de som spelade instrument, men annars tyckte jag mer om att sluta ögonen och se på vilka inre bilder som skapades.

Igår var det föreläsning hela dagen, sedan stack jag och Tomas till frisören Amadeus i Örebro. Det blev en bra klippning på oss bägge! Påminn mig att jag ska gå dit i januari igen, jag tror jag ska försöka börja att ta hand om mitt hår nu nämligen ;)

Efter der åt vi på Saigon, god, fräsch mat! Sedan gick vi på en psykologfest på stan en snabbis, folket där skulle på Weeping Willows-konsert, men vi skulle vidare till bion för att möta upp Jennifer & ett gäng andra! Jennifer hade anordnat ett event och bjudit in folk till filmen Paranormal Activity 3. Mitt snacks för kvällen var lussebullar med Brämhults citronjuice, lite udda, men jag var mer sugen på fika än godis :P

Filmen ja, mitt hälsotillstånd (hosta) störde nog min upplevelse. Jag kunde inte hypnotiseras in i filmen eftersom det ständigt kliade i halsen, så jag kan inte ge filmen ett rättvist betyg idag eftersom jag var alltför ofokuserad.


Men är man intresserad av spöken, se den!

Förresten är jag fortfarande sjuk och borde inte göra så mycket saker, jag ska ju ligga hemma och återhämta mig, JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0