Upplevelsemiddag!

Jag och Katharina träffades utanför Willys för att laga middag åt upplevelsefolket! Det blev helt vegetariskt.

Förrätt: spenatsoppa
Huvudrätt: Fyllda paprikor och en sallad
Efterrätt: fruktsallad med choklad och kokos


De fyllda paprikorna. Det är ost, couscous och lite sånt gott i.



Efterrätten!

Alla hade en hatt eller peruk (det var temat). Hattarna fick flyttas runt så man fick ha på sig varje huvudbonad! Här kommer lite bilder:


Sofia, Anders, Emelie, Jag.
Karin, Cornelia, Katharina.


Min favoritperuk!


Anders i den fina peruken


Karin i peruken. Ja, den var bästa utstyrseln tycker jag :)


Emelia, Sofia och Cornelia.

Jaha, det var trevligt och kul :) En bra söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0