VÄLGÖRENHETSFEST!



Min kompis ska åka som voluntär till Afrika till sommaren och jobba på ett barnhem. I uppdrag tills dess har hon att samla in pengar på olika sätt. Ett sätt är en salsafest! Det kommer att vara lotteri och försäljning av fika. Kommer även att vara en gratis salsalektion helt gratis 19-20, sedan kostar festen 50 kronor, från 20-24. Alla pengar går oavkortat till barnhemmet eftersom min kompis kommer åka ner dit personligen med allt. Även om man inte tycker om salsa kan man gå dit för att stödja barnhemmet! Vill man inte gå på festen kan man fortfarande skänka pengar! Jag ska iallafall dit och dansa massa salsa för en mycket god sak!!

Jag och Malak ska baka nu, kakorna kommer att säljas på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0