Vildsvin!

Igår blev det finmiddag med min vän Tomas! Vi åt vildsvinsbiffar med trattkantareller. Han åt ris till dessutom. Min impulskontroll har inte blivit bättre av min diet! Jag stoppade riset i munnen för att testa det men kom på att jag inte får äta ris och spottade ut det, haha. På fredag är ju min sista dietdag. Nu har kroppen vant sig och anpassat sig till detta så jag känner ingen jätteskillnad!

Idag blir det kycklingfilé, bearnesås och halloumi. Fin mat!

Hade spansklektion igår, snart ska jag börja med privatlektioner också, så jag kan spetsa till spanskan! Det är ju jättekul med språk!

I helgen ska jag på musikal i Skövde, Jesus Christ Superstar. Tror den blir grym! Jag skulle gå med någon men nu står jag här med två biljetter och jag försöker hitta någon annan att gå med än min orginalplan! Nåväl! Får väl se hur jakten på amigo/amiga går :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0