FULLT ÖS HELA HELGEN MED MINA TWINS!


Mina kära tvillingvänner som bor i Lund kom på besök i helgen! De kom fredag! Då stack vi hem på "idolkväll" med lite andra vänner samt spelade vi TP. Det var trevligt :)


Jennifer, Emelie, Malak, Maria, Karin & Jag.

Sedan sov vi så skönt... speciellt Karin och Maria (jag ville de skulle äta banan).


På lördagen åkte vi till Gustavsvik med sådär 10 andra vänner! Badade och hade kul :D Sedan åkte vi hem, lagade mat, spelade mitt älsklingsspel "Kabale und Hiebe" för att sedan låta folk trilla in till min korridor inför en utgång. Var positivt och trevligt hela tiden och till och med kul på klubben för jag dansade och hade trevligt med Karin & Maria.

På söndagen visade jag Örebro och handlade i en ekologisk affär. Jag köpte chocklad med 100% kakao :P Haha. Den smakar inte så gott, för det är ju sötman man vill åt. Men ändå. Spännande.

Ja, så en mycket trevlig helg. Nu kryper sig pluggångesten på efter att ha haft så skojsigt. Nu är det dags att gräva ner sig i kurslitteraturen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0