Ny veckoaktivitet!

Japp, denna terminen kommer jag att lära en tyska svenska :) Katharina heter min nya tyska vän! Vi pratar en stund svenska och sedan en stund tyska. Ska se filmer, dåliga serier på svenska och tyska. Det är kul att lära henne svenska för hon är så intresserad och motiverad!



Köpt 2 kilo godis till Kris i London, men det blir nog 1,5 kg bara (efter att jag käkat).

Var på första LCHF-mötet idag! Spännande. Jag är med i en studie alltså. Ska sättas på Low Carb High Fat-diet och genomgå psykologtest, vägning och mätning såklart. Har proppat i mig sötsaker och bröd senaste dagarna för jag vet att snart är det slut på det... i 3-4 veckor iallafall och längre om jag gillar det. Idag fick jag testa minne och även impulsivitet. Jag tror testen visar att jag är väldigt väldigt impulsiv och aningen ofokserad!! Men med mindre kolhydrater kommer jag nog att bli lugnare tror jag! Ser fram emot dieten riktigt mycket faktiskt! Ska börja på söndag, i London.

Kan ju uppdatera mina resultat om ni vill veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0