SALSA!

Veckan har bara rusat förbi...jag hinner knappt läsa min kurslitteratur!

Man har en klient som tar 1-2 dagar, har spansk-, tysk- och polskkurser samt salsa!

Salsa på Harrys igår, det var mest salsafolk från hela Örebro och säkert andra städer. Jag tror jag dansade i fyra timmar och nu har jag lite träningsvärk! Ibland var det en instruktör som styrde upp, men mestadels var det pardans. Jag hittade en som jag har bra danskemi med (lika mycket nybörjare) så vi dansade en hel del. Sedan fanns det proffs som man blev lite nervös av, men man lärde sig eftersom de var så duktiga på att föra en dans!Det var alltså en väldigt rolig salsakväll! Jag gillar inte krogen i övrigt direkt, men salsakvällar är roliga :D

SalsaSalsaSalsaSalsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0