Träna Hjärnan! Ja, tack Hjärna :)

Jag fick idén av Jennifer på facebook. Man ska skriva 10 saker man tycker om på en viss bokstav. Det krävs viss hjärnverksamhet för att göra det! Jag ska göra det nu, men ni som vill få lite hjärngympa kan ju göra det hemma hos er också :) Man måste använda många delar av hjärnan. Dels att finna ord på dessa bokstäver, som man dessutom kan reflektera över och fundera på om man tycker om dessa.

Vilka bokstäver ska jag ta då? Hm... jo, jag tar bokstäverna M A T. Det jag tycker om står utan inbördes ordning:

1. Mat
2. Miljö
3. Matematik
4. Mindfulness
5. Mystik
6. Minnen
7. Mamma
8. Minnesövningar
9. MAXI
10. McDonalds

1. Akupunktur
2. Aktivitet
3. Acceptans
4. Atlanten
5. Amerika
6. Astrologi
7. Avkommor
8. Ansvar
9. Allergi
10. Alternativmedicin

1. Taco
2. Tennis
3. Two and a half men
4. Tavlor
5. Tankar
6. Teater
7. Tivoli
8. Tävlingar
9. Timing
10. Tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0