Blåbärsmuffins

Idag har jag haft en dag där min koncentration inte alls har varit med mig. Har mycket på schemat, men jag har inte åstadkommit speciellt mycket tyvärr (skolmässigt). Men till lunch lagade jag mina egna kalkonfärsbiffar med fetaost och precis så bakade jag blåbärsmuffins med vit choklad i:



Ska gå med Malak och Dennis till Jorges hus och dansa lite salsa. Ska ta med muffinsen dit. Har redan ätit två och de är helt klart godkända! Det kan inte bli fel med blåbär! Jag använda bakpulver från 2011, de blev faktiskt ganska platta så man kanske ändå ska lyssna på datumstämpeln. Förresten är muffinsen helt mjölkfria. Den vita chokladen är gjord av rismjölk :) och så använder jag havremjölk och mjölkfritt smör istället. Blir hur bra som helst. Man behöver inga mjölkprodukter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0