Dubbelt upp!

I höst blir det dubbelt upp!

Ska ju skriva D-uppsats i psykologi! Men blev idag antagen till att skriva C-uppsats inom kriminologi också! Det gjorde mig glad. Förra gången jag försökte med det så fick jag inte det eftersom de på institutionen tyckte det skulle bli för mycket jobb och att man som student inte skulle klara av det. Men nu får jag chansen.

Ska bli kul :) Kommer förhoppningsvis få tillgodoräkna mig de 15 första poängen eftersom jag nyss läste "forskning och vetenskap" alltså hur man använder sig av statistik och dylikt. Jag kanske går dit ibland för att repetera bara.

Får se vad det blir för ämne bara. Ytterligare lite administrativa saker att ta tag i bara :P

Läser denna morgon, lyckats få ett flow i läsandet känns det som! Idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0