nach Wien!

Idag åkte Mia, Niklas, Alex och Judith till Wien. Det betyder att jag kan sluta ha semester och börja plugga... :/ Imorgon ska jag till Lund på en överraskningsfest dock! Sen åker vi till Örebro. Mamma och pappa kör mig upp. Lite bilder från de sista dagarna:


Vi hade en träff hos mina två systrar (Rebecka och Pernilla)!


Paul och Tom (Rebeccas sambo)


Jag impulsklippte min lugg... haha, men det växer ju ut igen!

Mias halvkusiner Tindra och Elias var också med och två vänner till de. Mia tyckte det var superkul att leka med dem!


Vi var en dag på Astrid Lindgrens land. Mia var rädd för Karlsson på taket så pappa Alex fick vara med på den bilden istället!


Judith och Mia som tittar på en föreställning med Ronja Rövardotter!


Påväg till stranden! Där var vi nästan varenda dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0