Blue Mountains-bilder


The three sisters (Blue Mountains)


Johanna, Jag, Lina & Malak


Johanna, Malak, Bea (som körde oss dit), Lina och jag.


Malak på en kant!


Vi vandrade 250 trappor ner till botten av BM! Vägen upp var JOBBIG, såhär trött var Lina:




Malak & Jag på ett café vid Blue Mountains. Tog bild med en stor koala för att min syster gillar koalor.


I ett av trekkingspåren körde jag och Lina någon variant av le parquer


Lina stretchar efter att vi sprungit och hoppat mellan stigar och stenar!

Det blir mörkt vid 5 i Australien nu på vintern. Vi begav oss mot en libanesisk restaurang och bjöd Bea på middag eftersom hon tagit oss dit :) Riktigt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0