Cykelturen avklarad!

Det blev 140 mil på 13 cykeldagar och en vilodag! Mycket bra! Jag känner mig nöjd och stolt och glad att vi klarat av det! Har över 1000 bilder, ska se till att få upp några! Har skrattat och haft roligt nerför och klagat och svurit i uppförsbackar! Har varit riktigt roligt och lärorikt.

Om en liten stund kommer min syster hit. Imorgon kommer pappa hit. Vi ska åka på en kryssning på Hjälmaren och kanske gå på vandring på slottet! Pappa kommer med mat så jag ska klara mig under terminen!


Lunch utanför Valdemarsvik. Det blev mycket mat under resan och alla gick upp mellan 5-7 kg. Vi håller på att forska om det är fett, vatten eller något annat. Får väl se hur kroppen väljer att reagera kommande veckor!


Hopptorn vid badplatsen i Kalmar. Jag vaktade sakerna istället för att hoppa ;) Det var ju kallt!


Jag och Anders åkte ner till Stenshuvud då vi hälsade på "himma" i Yngsjö. Det var en regnig och dimmig dag!


Mitt favoritlandskap att cykla i! Platt och trevligt! Fremling kom först in... då sa jag att jag skulle komma sist ut iallafall. Det blev slagsmål runt skylten och jag kom tyvärr inte sist ut ur Skåne. Jag blev knuffad före Fremling!


Mycket tältande blev det. Här har vi ett litet träd i vårt förtält. Sov som skönast i Karlshamn eftersom där sov vi på massa löv, det var riktigt skönt! Skönast var dock att sova inomhus :D


Teos favoritplats: Varberg. Där kan man nämligen Kite-surfa!


Efter EN HEL dag av regn och åska dansar jag och Teodor rave för att hålla värmen. Efter det så når vi Kristinehamn där vi får låna en lägenhet att sova i. Det var vår sista natt, då åt vi pizza och slappade i soffan och sov väldigt väldigt gott!


I mål efter 140 mil! Vi lämnade av Fremling i Säffle (20 mil bak)! Så vi åkte fyra från Brickebacken i Örebro och kom hem 3. När vi kom hem blev det mat som Teos fru Mona lagade till oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0