I Yngsjö!


Hittade en rolig bild! Jag har ju inte tränat nåt speciellt i sommar. Är hemma i Yngsjö nu och här finns ju lite gymredskap som jag kan använda mig av!

Nu inväntar jag min mamma som ska komma hem med god frukostmat (efter att hon har jobbat natt)! Hon är förmodligen och handlar så därför får man vänta extra länge!

Sen ska jag testa den här (som jag hittade i vår frys):


och dessa (som jag redan testat):



Vi bor ju nära Ingmans glassfabrik som har lagerförsäljning och därför har min pappa köpt jättemycket glass! Nu blir det att äta glass i stora lass :)

Denna finns också i frysen (Lovice Nougat och choklad). Gott :)



Kommentarer
Postat av: Sara

Galet gott såg det ut att vara :D

2012-07-27 @ 16:38:32
Postat av: Anonym

ah, käkat 7 glassar idag haha :)

2012-07-28 @ 09:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0