En vecka kvar...

...tills jag fyller 26!

Min sista vecka som 25-åring. Vad ska man göra då?

Sammanfatta året som 25-åring kanske?

Har ju varit ett bra år och ett jobbigt år! Det bästa var definitivt att jag åkte till Argentina och bodde där i två månader! Det var guld värt, jag lärde mig spanska och hade jätteroligt!

Den sommaren så testade jag även på att ha blondare hår, efter många många år av rött hår. Ja det funkade bra :)

På universitetet hade vi den bästa terminen någonsin och jag har påbörjat klientarbete. Har bott i en korridor sedan strax efter min födelsedag! Terminen vi läser nu är intressant eftersom vi har väldigt bra lärare!

Jag jobbar som ledsaga/tränare/shoppingassisten etc dessutom. Jag behöver inget jobb, men det är kul för det mesta så det är ok för min del :)

Vad mer då? Jo, jag har rest till London, åkt hem till Skåne mer än vanligt, åkt till Stockholm...och NEW YORK såklart :) Det var skoj :)

Har gått med i Upplevelsesektionen, dansat salsa och gått på spanskkurs.

Faktum är att jag är fast i Örebro, utifrån den premissen är jag ganska nöjd med mitt 25:e år. Både roliga saker och mindre roliga saker handlar ju livet om. 

Till mitt 26:e år vill jag bli mer bestämd, mindre velig och resa väldigt mycket :) Det är redan lite inplanerat för mitt 26:e år:

1. Egypten vecka 12
2. Australien i sommar
3. Polen? 
4. Annan resa
5. En hel termin i Hong Kong, Kina. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy bubblan vad avis jag är på att du ska till Egypten! & alla andra ställen också såklart..

2012-03-11 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0