Helgen!

Oj, jag hinner inte uppdatera här så ofta!

Har verkligen mycket att göra på psykologprogrammet just nu. Läser på termin 8. Vi har en kurs i organisationspsykologi, sedan har vi två klienter. Detta tar väldigt mycket tid! Sen ska man hinna träna! Idag har jag kört bänkpress, det är kul. Har blivit lite starkare :)

I veckan var jag på teater: "Apatiska för nybörjare". Handlade om de barn som är papperslösa och kommer till Sverige och drabbas av apati. Det är en extrem form av depression skulle jag säga. Där de är helt frånkopplade verkligheten.

Var på en dansteater i Stockholm i helgen också: "Får vi kalla oss STHLM-freakshow" hette den. Jenny, som jag gick på Hjo folkhögskola var med i ensemblen. Hon var duktig och hela dansen var intressant. De försökte dansa sådant som symboliserade deras handikapp och visa i dansen hur de känner sig, hur de blir behandlade och uppfattade. Det var en show om hinder. Den var jättebra!

I veckan ska jag på Anna Thörnheimer (tror hon heter så), samt se Örebrospexet! Oj. Jag är värsta konsert/teatermänniskan nu, men det är väldigt roligt :)

Ha det så bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0