Lite bilder

Då var man hemma från Egypten. Nu är jag trött så jag slänger upp lite... så kommer det mer sen :)


Kamelridning


Fyrhjuling i öknen!


Mitt fjärde dyk och numera PADI OPEN WATER DIVER!! MYCKET GLAD!


Båten jag gjorde mina fyra dyk från...förresten, på det tredje dyket omgavs jag av en flock på 15 delfiner som lekte runt mig och instruktören... nåt av det häftigaste jag upplevt!

Att dyka, är nåt av det coolaste som finns... :) Så... det rekommenderar jag starkt!


Gänget, för att klara sig i öknen så behövde man en viss outfit! Gissa om man kände sig cool! Min är dock minst cool, för jag tog en svensk halsduk bara :P
Mona, Jag, Teo, Fremling.


Teo och Mona in action!


Städaren på hotellet gjorde lite konst med hjälp av handdukar och min hatt.


Bilden är till Jenny, för jag bär en speciell hatt!


Utsikt från lägenhetshotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0