Avslutad träningsvecka!

Idag avslutades träningsveckan med ett rejält cardiopass! Först körde jag 42 minuter på cykel, sedan 60 minuter på löpbandet (+ 5 minuters nedvarvning på löpbandet). Alltså totalt 107 minuters cardio! Det låter ju lite galet, men det som motiverar mig är:
1. Lidingöloppet (tjejvarianten) närmar sig...
2. TV-skärmarna på cykeln och löpbandet! Jag hade inga hörlurar men jag kunde se på det där Doktorprogrammet på TV4!

Under veckan körde jag genom alla muskelgrupper samt cardio (såhär har passen sett ut):
1. ben+mage (dock i lördags)
2. axlar+spinning (måndag)
3. löptur (30 minuter) hemma vid stranden + promenad (totalt 90 minuter) + pass (MRL) + bröst (tisdag)
4. armar+spinning (onsdag)
5. rygg (10 minuter som uppvärmning på crosstrainer) (torsdag)
6. 107 minuter cardio (fredag)

Är riktigt nöjd med träningsveckan! Efter ett av spinningpassen samt idag efter 107 minuter cardio så mådde jag väldigt illa. Jag tror för att jag utmanade kroppen väldigt mycket och att den skriker efter mat och energi efter sådana utmaningar! När jag kom hem idag hade mamma bakat kanelbullar; så det blev kanelbullar, hallon och havremjölk och då försvann illamåendet!

Nu i helgen blir det ingen träning alls, kroppen måste återhämta sig! Kanske lite promenader i Malmö och Köpenhamn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0