Lidingöloppet!

Ja, jag blev jättenöjd med min prestation av den anledningen att jag var skadad! Jag bestämde mig för att inte lyssna på kroppen så jag åt maximal dos av Ipren och sen sprang jag! Dock gick jag i uppförsbackarna eller när jag fick för ont. Jag gjorde loppet på 1 timme och 20 minuter! Hade jag inte varit skadad hade det nog gått på runt 60 minuter.

Det var en rolig upplevelse! Mitt första lopp, så det var samma känsla som när man såg en hög skyskrapa för första gången eller något annat coolt. Första gången är alltid speciell! Vad man än gör! Gillade känslan och fick adrenalin av eventet!

Nu kan jag bocka av Lidingöloppet från mitt projekt tjejklassiker!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0