Mitt hemmagym som jag hoppas använda mer än en gång när jag är hemma!

Såhär har jag möjlighet att träna hemma :D


På denna kan jag köra allt man kan köra på en bänk, har även en stång och hantlar till mitt förfogande. Längst fram på maskinen kan man även lägga på vikter och köra benspark! Igår körde jag ett bröstpass med bänkpress med stång samt sned bänkpress och flies med hantlar! Funkar alldeles utmärkt. Idag blir det nog ett biceps-tricepspass. Kommer att ta hjälp av stång och hantlar till detta samt...


Som ni ser så har jag en trappa i huset, där har jag fäst ett rött träningsgummiband. Kan ni se det?? Ja, med hjälp av det kan man göra olika axel- och tricepsövningar! Där ligger också en boll som jag kan använda till magövningar och kanske nåt mer!

Det här en gammal grej, men man kan använda den till axelövningar! Kanske förritidens motsvarighet till gummiband. Jag sätter foten i handtaget och drar uppåt.


Den här gamla cykeln är också en släktklenod som vi har i huset. Den kan jag använda till konditionsträningen! Den är väldigt gammal, men den funkar bra!

Sådär! Igår körde jag bröst. Har planerat ett biceps-tricepspass idag! 3 övningar på varje muskel! Det ska nog gå bra, kommer nog använda mig av hantlar, stång och gummibandet vid trappan. Någon som har nån mer idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0