oh en utmaning, spännande!

4 tv-program som jag kollar på för det mesta
Desperate Housewifes
Vem vet mest?
Paradise Hotel
Nyhetsmorgon

4 saker jag gjort idag
Åkt tåg: Örebro-Skövde, Skövde-Örebro
Fått håret klippt och färgat av Kawa
Ätit på Kinarestaurang, buffé!
Shoppat kläder

4 saker jag längtar efter
RESA
ÄVENTYR
SOL
Mammas mat :)

4 saker på önskelistan
Språkkurs i Spanien (spanska)
Språkkurs i Polen (polska)
RESOR!
Fallskärmshopp (nr 2) 

4 things I hate
Minusgrader
Snö
Kyla
Is

4 personer som jag i min tur utmanar:
Lina
Jejkej
Sara
My

Kommentarer
Postat av: Anonym

4 tv-program som jag kollar på för det mesta

Svenska hollywood fruar

House

Halv 8 hos mig

Julkalendern ;)



4 saker jag gjort idag



Surfat

Kollat på TV

Diskat

Pratat i telefon



4 saker jag längtar efter

Jul

Julklappar

2 barnpassnings veckor

Bröllop



4 saker på önskelistan

Squash raket

DVD box

ipad/mobilt bredband

Pengar



4 things I hate

Kyla inomhus

Att inte veta något gällande jobb

Ostädat och rörigt

Att vara fattig

2010-12-02 @ 15:18:59
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0