TRÄNING!

Ett alldeles speciellt pass blev det idag. Bröst och mage dödades rejält tillsammans med Sara på ett helt nytt och fräscht friskis- & svettisgym! Sara är grymt stark! Jag har sega och uthålliga muskler men tycker om styrketräning mycket och hoppas biffa till mig iallafall :D


Sara tar 37,5 i bänkpress. Det är grymt!! Jag lyckades ta 27,5. Mitt mål är att ta 30 kg.



Härliga bröstövningar gjorde vi...



Sara är STARK!



Jag försöker se stark ut hahaha :P


och lite mage...


Woho!!




Grymt pass :D Efter ett schysst pass ska man äta, vila och va glaaad!

Kommentarer
Postat av: sara

DU ÄR STARK & GRYM ATT TRÄNA MED :D Det var riktigt kul! Vi var duktiga ..

2010-12-20 @ 00:37:48
URL: http://sarastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0