Centavos de Puente

Mot Örebro, Pennybridge, Centavos de Puente eller Centbrücke!

Det ska bli skönt att få leva i frihet där uppe ett tag och få sitt eget rum med lugn och ro (?)! Jag har varit en globetrotter i sommar eller kanske en borderline-traveller; för det är med stort nöje jag reser (det är mitt största intresse) men kanske också i jakten på att hitta min rätta plats och mitt rätta jag och vad man vill med livet. Efter sommaren i Argentina är jag nog ännu mer förvirrad var jag hör hemma och vad jag vill. Jag har lätt att anpassa mig och trivs på väldigt många platser. Det viktigaste är att jag matar mig själv med nya stimuli, intryck och upplevelser för att vara glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0