Kaoz?!

Nu har jag precis sett mina två scheman!

Schema 1: Psykologprogrammet termin 7 (avancerad nivå)
Schema 2: Kriminologi C (uppsats!)

Jag kommer att plugga 200% och känner mig redan en aning stressad... hur ska jag hinna allt? Ja, jag får börja och se hur det går helt enkelt. Blir det KAOZ så får jag väl hoppa av kriminologin. 15 poäng i kriminologin är först vetenskapsmetod (hjälp!!!) och resten är att skriva en uppsats med Blerta. Ska försöka mentalisera att jag kommer klara det. Måste lära mig planera och fundera ut vilka böcker jag behöver och så vidare. Ingen tid för något socialt liv.

Imorgon ska jag få testa på fisk-spa!


Fiskarna äter upp all död hud och man får samtidigt en avslappnande massage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0