Missförstånd

När man är trött, huvudvärk och har kass internetuppkoppling sker det lätt missförstånd!

Igår pratade jag och min vän Magali om Lukas som hon är lärare till och han är även en vän till mig. Jag ville berätta för henne att jag träffade honom igår (klockan 12) före han stack till hennes lektion (klockan 16).

Jag skrev:

"I met him before u"

Sen försvann jag (internet dog)

Hon trodde jag var offended och arg, men de facto råkade det bara bli så på grund av diverse omständigheter! Ganska roligt nu i efterhand, loco (crazy!).


Magalui!

Kommentarer
Postat av: magali

Don't know swedish but I can figure out this! hahah funny NOW! jajaj miss you already! thank you for everything!

2011-08-08 @ 20:04:19
Postat av: vero

yes magali, your swedish is great! I loved when you read the swedish newspaper!!!

2011-08-11 @ 13:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0