Näst sista natten i BsAs... terrible!


Här spenderade jag min natt... Jiha.

Igår hade jag lite ont i magen så jag stannade hemma (annars var planen att gå på en polsk restaurang rakt över gatan). Jag skulle kolla på en film. Min vän John kom över för att sällskapa. När jag skulle följa till dörren och säga hejdå (utan skor och nycklar) så slog han igen dörr nummer 1, av misstag (det finns en lucka mellan dörr 1 och dörr 2)! Dörr 1 är en stor svart plåtdörr som kan öppnas från insidan utan nyckel men inte från utsidan, dörr 2 är en glasdörr med samma princip. Detta resulterade i de facto att jag skulle få sitta i den kalla luckan på 1 kvadratmeter hela natten.

Mina två andra rumskamrater var ute i nattlivet och Sinda sov (men mitt och Sindas rum är i samma lägenhet, men ett eget hus efter någon slags terrass) så det är omöjligt att höra bankningar och skrik.

John var snäll och satt i luckan med mig... timmarna gick... 01.00, 01.30, 02.00, 03.00, 04.00, 04.25, 05.00...och tillslut 05.29 kommer min rumskamrat Randolph med sina två vänner hem! Jag har aldrig varit så glad att se honom! John åkte till ett hotell (missade sin fest) och jag satt uppe ett tag till innan jag tillslut somnade.

Jag hade tur eftersom ibland när mina rumskamrater går ut kommer de ej hem på 1-2 dagar! Sinda skulle ut vid 10-snåret så jag visste jag skulle komma in förr eller senare, men golvet var kallt och man kan se in från dörr nr 2 från gatan! 5h 30min zoo räckte.

Idag är min SISTA DAG i BsAs! Jag behöver köpa vykort så jag kan skriva sådana på planet... hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0