Europa-trip!

 
Jag, mamma & pappa har åkt bil genom Skåne till Ystad, tagit färjan till Świnoujście, därifrån åkte vi till min släkt som bor i en liten by i Polen - Rushow. Stannade där 2 nätter - 1 dag och sedan åkte vi genom Tjeckien (övernattade på gränsen mellan Tjeckien och Österrike) och nu är vi i Wien!


Min kusin Annas dotter Gracia (10 år) och min andra kusin Kamillas dotter Magdalena (2 år).
En varm dag i Polen!


Kamilla, Anna, Jag med Magdalena, mammas syster Barbara, mamma, mammas bror (Wicek).


Mia, min brorsdotter. Hon bär en hatt som jag gett till Judith i 30-årspresent. Perfekt att använda som solskydd och rynkförebyggande åtgärd!


Den nya, Niklas! Visste ni att han är typ blind? Alla bebisar ser bara det som är riktigt nära dem när de är så små. Det skulle bli för mycket med alla synstimuli. Det märks när man ska titta på honom, han stirrar bara ut i luften.


Påväg hem från lekplatsen.

I Österrike kommer det bli 36 Grader i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0