Ännu en tenta avklarad

Jag fick G på kriminologitentan! Nu har jag iallafall klarat halva kriminologi B, nu fortsätter ju kursen med bland annat viktimologi som är mycket intressant måste jag säga!!!

Denna veckan är det många föreläsningar men jag ska även plugga endel själv, eftersom det är väldigt mycket att läsa! Idag blir det dock träning först!

Jag har kört på bra denna veckan:
Måndag: Bröst-Mage
Tisdag: Biceps-Triceps
Onsdag: Ben (tror jag)

såhär långt är jag säker på att det följs... nedan är planer men jag vill att det ska bli så:
Torsdag: Rygg-Axlar
Fredag: Spinning


Vill ju få in 4 gympass i veckan och sedan kanske nåt extra, kondition eller liknande! De gånger man lyckas beta av passen i början av veckan känns bra! Annars kanske man halkar efter och hinner tillslut inte fyra pass på två dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0