Bra start?

Idag skulle jag testa på Jennifers Linedance! Jag gick i god tid för att jag skulle hinna, skulle träffa två vänner vid sjukhuset för att gå till lokalen. Dra på trissor, men jag svängde fel i en korsning och hamnade i outback Örebro. Det var mörkt så jag reagerade först när jag kom till en landsväg, då var jag bland industrier och HELT FEL! Det var klantigt! 

Igår var jag också klantig. Gjorde ett grupparbete från 15.00-21.30 (puh!), efter det skulle jag och Mårten gå till en pub i stan för att möta upp med lite psykologstudenter. Väl framme så har jag inte med mig något leg!

Haha! Ja, jag har faktiskt mycket att tänka på just nu, det är kanske därför...!

Det som snurrar i min skalle är bland annat;

- I vilken stad vill jag ha praktik? Fick ett mail från min hemstad nämligen med ett eventuellt erbjudande om praktikplats där. I Örebro och jobba med neuropsykologi, eller praktik i Kristianstad och jobba på en mer allmän avdelning. Finns många för- och nackdelar och övervägningar jag måste göra.

- Reseplaner inför sommaren. Ska ju till Canada, men sedan har jag tänkt flytta till Buenos Aires - Argentina i 2 månader ungefär för att lära mig spanska och jobba kanske och ha grymt roligt :D Men det är endel att fixa och planera med datum, andra personer etc.

- Veckan som kommer: två hemtentor, 3 arbeten, 1 redovisning, 1 salstenta. Borde stänga av min mobil och blocka mitt internet eller bara skaffa mig lite disciplin! Har massor att göra, men ska även hinna tentaplugga och...träna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0