Första gympasset år 2011

Första gympasset år 2011 - check ;)!
Körde rygg-axlar och det gick bra, förutom att min vänstra axel gör lite ont. Fick nackspärr för tre dagar sedan, kanske inte ultimat timing att köra rygg-axlar på det, men jag kände för det och nacken var det inga problem med idag, bara lite stel.

Jag körde marklyft, det gör faktiskt ont i händerna. Borde man skaffa sådana där gymvantar? Kanske kan önska mig det i 25-årspresent... 25 år ja, jag blir gammal detta året, riktigt gammal!!!

Förresten är universitetet redan proppfullt med människor, oh no! Jag vill att alla ska chilla lite så man inte får så dåligt samvete :P Jag borde också sitta där eftersom jag har extremt mycket nästa vecka. Har nog aldrig haft så mycket på en vecka.

Hittade en burk lemon curd här hemma, sånt som britterna äter. Det är faktiskt gott på knäckebröd!! Prova det ni, om ni gillar citron men inte orkar baka en hel citronpaj!

Kommentarer
Postat av: sara

Vad dumt att din axel gör ont, men skönt att va igång med träningen igen va? ;D

2011-01-10 @ 15:03:46
URL: http://sarastraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0