Passed my exams!


Jag har fått ett diplom för jag klarade både skriftlig och muntlig tenta. Jag var bättre på den muntliga delen än den skriftliga. Nästa vecka blir det privatlektioner. Spanska är så skoj! Jag måste öva det när jag kommer till Sverige!

Köpte en tröja som jag ska ge Lina Myte! Varför har hon inte en blogg? Gillar hon tröjan mån tro eller ska jag hitta en annan till henne? När jag skulle köpa tröjan trillade jag in i affären! hahaha... :P Mycket komiskt! Var rolig personal och vi skrattade mycket! Jag tror tröjan är perfekt för någon som Lina Myte som bor på en varm ö, men kanske får kalla nätter. Hade hon varit i Sverige hade jag köpt Alfajores till henne. Det är vad alla andra kommer att få smaka - alfajores! Men tyvärr har jag inte så mycket plats eller vikt att ta hem saker :/ Så tar tyvärr hem vädigt lite grejer.



Fin, eller?

Mina klasskompisar och vår lärare. Hennes mamma är från Finland och hennes pappa är från Argentina! Hon älskar MARABOU MJÖLKCHOKLAD!

Malena (läraren), Janaira (Brasilien), Brittany (USA), Marina (England), Emilee (Kanada), Darja (Slovenien), jag, Philani (Zimbabwe), Kristofer (Hawaii).

Denna bok har Spanska på en sida och Engleska på andra sidan. Perfekt träning för språkhjärnan!



Ok, det här var en salig blandning av all möjlig information! Lo siento!





Kommentarer
Postat av: Lina

Jaaaaaa jättefin! Ge mig din address så att jag kan skicka en Mauritius till dig !

2011-08-01 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0