veckans höjdpunkt!



Jag är i Buenos Aires. Ja, man kan ju spela fotboll överallt i världen, men det är så himla kul! Jag jobbar på sjukhuset varje dag, sen går jag till skolan, sen kanske jag är lite turist...! Men fotboll det gör jag bara en gång per vecka! Nästa vecka blir det sista gången fotboll! Jag ska även ta privatlektioner min sista vecka istället för i grupp. Imorgon har jag en skriftlig tenta och på fredag en muntlig tenta. Det gör inget om jag misslyckas, men det känns såklart bättre att lyckas.

På fotbollen igår förlorade mitt lag med 9-10 men jag gjorde våra 3 sista mål! HATTRICK! Förlorade ett vad bara för att mitt lag förlorade... !

Idag bjuder Kris på middag i vårt kök, kycklingen har stått i marinad senaste dygnet. Det kommer att bli supergott, visar kanske lite bilder sen :) ...och recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0