18-28-32? eller 20?

Igår fick jag hjälp av Malak, Johanna & Lina att bära bort nästan alla mina grejor för att de skulle mellanlanda i Malaks korridor. Jag flyttar från 18 till 32:an. Malak bor på 28:an. Vi gjorde detta för att jag ska kunna flyttstäda. Men så dök en grej upp... Min vän Samuel på 20, sa att ett rum bredvid hans är ledigt. Det är en trevlig korridor. Då kom jag på att jag kanske vill bo där. Ingen har sökt rummet så jag ska snacka med Örebro Bostäder på måndag om jag kan få flytta in där istället. Har redan skrivit på kontrakt och grejer och ÖBO kan vara lite tjuriga. Men jag får försöka mitt bästa och hoppas på ett gott morgonhumör hos ÖBO!!! Annars får jag flytta till 32:an helt enkelt.

Men på onsdag ska jag vara färdigflyttad helt enkelt :)

Förresten. Igår hände ett mirakel! Johanna hittade en kundvagn!! Det är helt perfekt när man ska flytta :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du flytta? :)

2011-05-31 @ 10:20:58
URL: http://jejkej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0