Eror


Imorgon får jag nycklarna till en Ny lägenhet och det är också den sista dagen på psykologpraktiken, lärt mig massor och är mycket nöjd! Kanske lite symboliskt. En era håller på att ta slut och en ny startar. Den nya eran innebär nytt rum, utmaningar och äventyr i Argentina i sommar samt resa till Polen och Österrike som sedan följs av termin 7 på psykologprogrammet och kriminologi på C-nivå (200 % studier)! Det rullar verkligen PÅ!

Den eran jag håller på att avsluta har varit lite tuff på många sätt men även utvecklande!! Jag tycker om nya platser och förändringar och inväntar den nya eran med öppna armar!

Att andas in NY luft och UT med det gammal luft som man är van vid nu. Vet ni, det är ju inte konstigt om man förändras och utvecklas med tanke på att varenda cell i kroppen byts ut och förnyas efter ett tag...tänk på det!

Till fikat i eftermiddag ska jag bjuda mitt team på en gigantisk fruktsallad (anans, körsbär, vindruvor, kiwi, äpple, banan, clementin och cashewnötter) med tofuline vaniljglass och chokladsås.

!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0