Great.



Jag har testat två smaker av dessa (en slags snabb-havregrynsgröt); äpple-kanel och röda bär. Jag tänkte att eftersom jag har 50 liter blåbär hemma kan jag göra min egen blåbärsgröt ;) Men den blåa står på tur. Röda bär är jättegod och nästan addictive. Äpple-kanel är sådär bara, kommer inte köpa den igen. Jag har den två minuter i micron på högsta värmen. På paketet står att man bara ska slå på varmt vatten och låta det stå i en minut men det funkar inte tycker jag. Egentligen är vanliga hederliga havregryn bäst för nämnda produkter innehåller socker och tillsatser, men den röda är värd att köpa och smaka :)

Har varit fullt ös i helgen. Den var egentligen helt oplanerad men jag har inte fått mycket vila! Var på Davids födelsedagsfest i fredags med ett gäng latinos, så det blev mycket salsa och spanska. Vi gick till ett uteställe som hade en välgörenhetsgala, inträdet gick till ett barnhem i Afrika. Men väl där inne fick man massa prylar från sponsorer; så som coca cola, mineralvatten, lip gloss, hårprodukter, hockeybiljetter, 600 kr check på en restaurang i Örebro, 6 st gratis-träningar på ett visst gym, skosnören i fina färger, pennor, handsprit och mycket mer. Vi valde en bra klubb alltså, det var mitt one-and-only klubbande för i år :) Igår träffade jag några vänner på stan och vi gick runt och pratade om djupa frågor och meningen med livet och vad som gör en lycklig. Det var riktigt skönt! Vad behöver man då för att vara lycklig? Listan kan göras lång, men tre viktiga saker för mig är:
1. sömn
2. mat
3. goda relationer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0