Hösten

Idag ska jag på medeltida bröllop! Teodor och Mona ska gifta sig. Jag ska använda en klänning som min mamma använde när min bror Alexander gifte sig! Den är av linnetyg och ser lite medeltida ut. Min vän Lina ska fixa mitt hår så det ser medeltida ut.

Just nu får jag vara tyst som en mus eftersom jag har en inneboende. En tjej från Pakistan som ska bo med mig i en månad! Hon är superliten så hon tar inte mycket plats, så det är ok... nå, får se hur det går!

Planerna för denna terminen blir lite annorlunda. Universitetet tillåter inte att jag ska få läsa 200% så jag kommer inte att läsa kriminologi C. Dock har jag sökt en kriminologi C som går på distans och halvfart via Kristianstad högskola. Om det inte blir något där så ska jag försöka göra Kriminologi C hösten 2012 istället. Har ansökt om att få läsa fysik B och kemi B denna termin även. Jag valde bort det en gång i tiden men tror det kan vara bra att ha, mest för jag vill se om jag kan komma in på läkarprogrammet. Denna höst kommer innehålla: spanskkurs, salsadans, deltaga i Örebros upplevelsesektion, gym...och en hel del plugg såklart.

Ha det så fint!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0